Laatste dagen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Géanne - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Géanne - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Door: Géanne

Blijf op de hoogte en volg Géanne

22 Februari 2006 | Nederland, Groningen

Mijn kamer is ontheemd. Overal staan dozen, zwerven kleren en liggen to do-lists.Een ongelooflijke bende. Wat neem ik mee en weegt mijn backpack niet veel te zwaar,waar is die ene bikini, ben ik niets vergeten...aaah!?

Zaterdag vlieg ik naar Kaapstad, Zuid Afrika.Daar ga ik 4 maanden wetenschappelijk onderzoek doen in het Groote Schuur ziekenhuis. Daarna 2 maanden rondreizen. De afgelopen dagen veel uitzwaai-feestjes gehad,laatste koppen koffie en wijntjes.

Nog even op de fiets door de stad, handschoenen aan, de klokken van de Martinitoren slaan vrolijk. Op de bank schaatsen kijken en beseffen dat ik volgende week aan de andere kant van de wereld zit waar het nu zomer is.
Laat het avontuur beginnen!

  • 22 Februari 2006 - 11:05

    Vanessa:

    Ben ik het eerste berichtje???

    Yes!!!

    Geanne nogmaals heeeeeel erg veeeeel plezier en succes!

    Ga je missen hier in huis...

    Greetz

  • 22 Februari 2006 - 11:39

    Heleen:

    Wat een drukte, zooi en stress zo voor je weggaat he?! Vergeet je geen gevulde koeken mee te nemen? ;)
    Als je terug bent moeten we echt echt echt iets afspreken. Heel veel plezier en succes gewenst!

    Liefs, Heleen

  • 22 Februari 2006 - 12:16

    Evelien:

    jeetje ik ben een beetje jaloers! Zuid Afrika lijkt me geweldig! Ben heel erg benieuwd naar je avonturen en belevenissen! Ik wens je heel veel succes met het afstuderen, maar vooral ook heel veel plezier!

  • 22 Februari 2006 - 13:08

    Roos:

    Foto's!! Geanne, wij willen foto's zien! Van afgelopen vrijdag bijvoorbeeld. Je hebt nu toch niks te doen. Kom op, knip en plak die foto's er eens bij joh! ;)

    xx

  • 22 Februari 2006 - 20:16

    Tanja:

    Hee lieve Djie-en,

    goh je hebt wel de mooiste fotoos van je roomies uitgezocht he;)

    even zonder grappen en grollen; Mooi dat je deze site hebt, ik heb um gebookmarkt, dan hou ik je mooi in de gaten!!

    veel plezier de laatste daagjes bij je familie,

    xtanja

  • 23 Februari 2006 - 11:20

    Willianne:

    Heey Gé!
    Exciting zeg! Zaterdag al weg! Ik wens je een supersupergave tijd! Zal vast wel lukken! Ik ga al je verhalen bijhouden, ben heel benieuwd!
    Liefs willianne

  • 24 Februari 2006 - 09:57

    Zoeloe:

    I'm waiting

  • 24 Februari 2006 - 12:04

    Joske:

    Hoi Geanne

    Veel plezier in Zuid Afrika en we zullen de verhalen wel hier lezen. Geniet ervan en tot in september!

    Groetjes Joske

  • 26 Februari 2006 - 11:25

    Roos:

    En? En? En?
    Hoe ging de reis?

  • 26 Februari 2006 - 15:22

    Carolien:

    Geanne, hoe was je vlucht, eng, gaaf, lang, spannend,????
    Mis je nu al....
    Veel plezier!!!!!
    Mooie site hoor!

  • 26 Februari 2006 - 17:27

    Tim:

    He Geanne!

    Hoe was het vliegen? En wat voor weer is het? hmmmm...willen we dat eigenlijk wel weten nu het hier alweer SNEEUWT!

    Laat snel een fotootje van je huisje zien!

    Grtjs Tim

  • 27 Februari 2006 - 11:17

    Neefje Jos:

    HEe nansje

    bevalt het een beetje? goed aangekomen, hoorde ik van de oudjes.... we houden contact! groetjes Jos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Géanne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 52784

Voorgaande reizen:

15 Mei 2008 - 30 November -0001

Tanzania

01 Januari 2014 - 30 November -0001

Kaapse Tygers

Landen bezocht: